Dostawa zamówień jest realizowana przez jedną z największych firm kurierskich w Polsce - DPD
- kurierzy doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy). Kurier nie ma obowiązku uwzględniać sugerowanego przez Klienta czasu dostawy i nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem.
- za zamówienie możesz zapłacić w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają dokonanie płatności kartą. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju.
-
przewidywany czas dostawy przesyłki to następny dzień roboczy od daty jej wysłania, a maksymalny czas dostawy to 3 dni. Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. Prosimy o obecność pod adresem doręczenia przesyłki, by ją odebrać.
- możesz zawsze monitorować status przesyłki online na stronie https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
-
w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy, pozostawi awizo w celu odbioru zamówienia w centrum logistycznym DPD. Dlatego najlepiej jest odebrać przesyłkę podczas pierwszej wizyty Kuriera.
- masz możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej DPD